Veelgestelde Vragen en Retouren

1. Ik heb een fout artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem telefonisch contact op via 06 30 24 28 26 of mail ons via [email protected]
 
2. Ik heb een kapot product/onderdeel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem telefonisch contact op of een mail ons via [email protected]
 
3. Is er een minimum bestelwaarde?
Nee. Maar bij bestellingen boven € 50,00  (dus 50,01 en hoger) worden geen verzendkosten berekend.
 
4. Is mijn bestelling / betaling gelukt?
Zodra uw order per bevestigingsmail als status : IN BEHANDELING wordt vermeld, is alles correct gegaan en wordt uw bestelling z.s.m. verzonden.
Als de de bestelling klaar is voor verzending is ontvangt u een 2e email ter bevestiging met een tracknummer.
U kunt het tracknummer volgen op www.dpdpredict.nl. Meestal ontvangt u ook een pro actief bericht van dpd via email.
 
5. Kan ik meerdere bestellingen combineren of later producten toevoegen?
Dit is helaas niet mogelijk.
 
6. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem dan z.s.m. telefonisch contact op via 06 30 24 28 26 of mail ons via [email protected]
 
7. Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik hem verzonden heb?
Dit is helaas niet mogelijk.
 
8. Mijn bestelling is niet compleet. Wat kan ik nu het beste doen?
Neem contact op via onze mailadres [email protected] of telefonisch 06 30 24 28 26

9. Bestelling nog niet geleverd?
Onze levertijd is meestal 2 tot 6 WERKDAGEN.
Soms moet een product besteld worden bij onze leverancier en dit kan soms enkele dagen duren.
Uw bestelling wordt dan z.s.m. naar u verzonden zodra uw order compleet is.
Eventuele langere levertijd, houden wij u van op de hoogte.
Neem gerust contact met ons op met eventuele vragen over de levertijd van uw bestelling / producten
Let Op! Levertijd kan rond zomervakantie periode en feestdagen (vooral in december) wat langer duren door drukte of geen aanleveringen van leveranciers die gesloten kunnen zijn
 
10. Hoe lang duurt het voordat mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald?
Binnen 21 dagen na het retour ontvangen van de artikelen betalen wij je terug.
 
10b. Moet ik het porto voor de retouren betalen?
Ja, de kosten voor het retour zenden zijn altijd voor eigen rekening van de klant.
Als de bestelling kapot, beschadigd, fout of onvolledig geleverd is dan zijn de kosten voor online4pets na overleg.
Het pakket kan als gewoon pakket retour gezonden worden (zie nr. 11 over het hoe en wat betreft retour zendingen) 
Dit gaat altijd in overleg met de klantenservice. De vergoedingen die na overleg door online4pets vergoed worden, worden NA retour ontvangst vergoed aan u.
Gebruik voor het retour zenden een van onze vaste vervoerders PostNL of DPD. (Bewaar altijd het bewijs van de betaling en track nr.)
 
11. Retourformulier
Het retourformulier kunt u hier downloaden.
Dit formulier stuurt u ingevuld met vervolg actie (omruilen, andere maat, terugbetaling e.d.) mee met het artikel naar het onderstaand retour adres. 
 
12. Wat is het retour adres?
Online4Pets.nl
Concordiastraat 101
(Bedrijventerrein)
1951 AS Velsen-Noord 
Tel: 06 30 24 28 26
Email: [email protected]